fbpx
6 lipca 2020

4 kroki do sukcesu


1. Określ strategię i cel kampanii internetowej

 

Określ swoją grupę docelową, cele, jakie chcesz osiągnąć oraz wyniki, jakie chcesz uzyskać. Do mierzenia wyników dobrym narzędziem będzie Google Analytics.

 

2. Spraw, by twoja marka była spójna

 

Na wszystkich kanałach musi być spójna, aby nikt nie miał wątpliwości, że to jest właśnie ta marka, a nie jakaś inna. Estetyka prezentacji produktów w sklepie stacjonarnym oraz internetowym.

 

3. Mierz wyniki

 

Na podstawie wyników, możesz określić, czy dane działania były skuteczne, czy jednak należy je zmienić.

 

4. Nawiązuj relacje

 

Reaguj na komentarze oraz sugestie, rozmawiaj z klientami, dzięki temu będzie ci o wiele łatwiej dotrzeć do kolejnych klientów.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings