
Amazon ADS
Dlaczego warto sprzedawać na Amazonie?
Sprzedawaj globalnie bez własnego sklepu. Amazon łączy z milionami klientów na całym świecie, przyspiesza dostawy i buduje zaufanie dzięki recenzjom.
Dlaczego warto sprzedawać na Amazonie?
Globalny zasięg i rozpoznawalność Amazona
przyspiesza pozyskiwanie klientów i podnosi konwersję dzięki zaufaniu do marki.
Dywersyfikacja sprzedaży
ogranicza ryzyko wahań popytu i stabilizuje przychody.
Ekspansja na rynki zagraniczne
daje dostęp do nowych grup klientów i walut, zwiększając potencjał przychodów.
Skalowanie sprzedaży
napędza wzrost biznesu, zwiększa przychody i udział w rynku.
Jak możemy Ci pomóc?
Oferujemy kompleksowe wsparcie na każdym etapie sprzedaży na Amazon. Zajmujemy się konfiguracją konta, rejestracją marki, a także dodawaniem i optymalizacją ofert, aby zwiększyć ich widoczność i skuteczność. Przeprowadzamy audyt sprzedaży, który pozwala wskazać obszary wymagające poprawy, oraz prowadzimy kampanie Amazon Ads, pomagające w skutecznym dotarciu do nowych klientów i zwiększeniu wyników sprzedaży.
Amazon – dla kogo?
Dla sprzedawców, którzy chcą zdywersyfikować swoją sprzedaż o kolejny kanał.
Dla sprzedawców, chcących rozpocząć sprzedaż na rynki zagraniczne
Dlaczego warto rozpocząć współpracę z Semtop?
Jesteśmy na rynku od ponad 11 lat, jesteśmy młodym i zgranym zespołem, ze świeżym podejściem do sprzedaży. Zajmujemy się pełną obsługą konta sprzedażowego, zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Jesteśmy również zweryfikowanym partnerem Amazon,w zakresie prowadzenia działań reklamowych, co potwierdza Nasze kompetencje.

PROCES WSPÓŁPRACY:
01.
Pierwsza rozmowa – ustalenie zakresu i planu działania, a także wyznaczenie celów
02.
Analiza słów kluczowych i potencjału asortymentu
03.
Stworzenie kampanii
04.
Bieżąca optymalizacja
05.
Raportowanie wyników


Chcesz wiedzieć więcej?
Skorzystaj z Darmowej konsultacji, w celu oceny potencjału Twojego asortymentu na Amazonie
Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy pomóc Twojemu biznesowi!
Napisz Do nasFAQ
Najczęściej zadawane pytania
Czy warto wystawiać oferty na rynek polski?
Tak, jest to na ten moment dość mały rynek, w porównaniu z Allegro czy Temu, natomiast prężnie się rozwija i za ⅔ lata rozpoczęcia działań już teraz, zaowocuje wyrobioną pozycją na rynku.
Na jakim rynku najlepiej się skupić na początku?
Najlepszy rynek na początek to rynek niemiecki, jest to największy rynek
w Europie i najbardziej rozwinięty.
Po jakim czasie można się spodziewać pierwszych efektów kampanii reklamowej?
Wzmożony ruch na ofertach można dostrzec od początkowych dni kampanii, w pierwszej kolejności skupiamy się rozeznaniu, na jakie słowa kluczowe wyświetlają się Nasze oferty.
Czy Amazon kanibalizuje sprzedaż w sklepie internetowym?
Nie, jest to dodatkowy kanał sprzedaży, z nowym popytem, który pozwala wyskalować sprzedaż.