fbpx
22 lipca 2020

Kanały w komunikacji


Trochę więcej wskazówek na poprawę komunikacji z klientem:
  • Treści zamieszczane na stronie – są istotnym elementem komunikacji z klientem. Dobrze opisane produkty sprzedają się lepiej.
  • Social media – Facebook, Instagram, Tweeter – Zdjęcia oraz posty zamieszczane na różnych kanałach społecznych zwiększają komunikację z klientami.
  • Filmy reklamowe na YouTube – to bardzo dobry kanał dotarcia do klientów, gdyż miesięcznie odwiedza YouTube ponad miliard osób.
  • Marketing wirusowy – to rozprzestrzenianie się reklamy bez naszego udziału, poprzez użytkowników. Na Facebooku poprzez polubienia i udostępnienia. Użytkownicy sami przesyłają sobie linki do produktów lub stron z ofertą.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings