Ponad 90% kupujących online ma obawy w związku z zakupami przez media społecznościowe. Mimo tego 31% dalej realizuje transakcje w ten sposób, może więc warto mimo wszystko się przełamać i uruchomić ten kanał pozyskiwania klientów?
Ponad 90% kupujących online ma obawy w związku z zakupami przez media społecznościowe. Mimo tego 31% dalej realizuje transakcje w ten sposób, może więc warto mimo wszystko się przełamać i uruchomić ten kanał pozyskiwania klientów?
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.