Amazon ADS

Dlaczego warto sprzedawać na Amazonie?

Sprzedawaj globalnie bez własnego sklepu. Amazon łączy z milionami klientów na całym świecie, przyspiesza dostawy i buduje zaufanie dzięki recenzjom.

Dlaczego warto sprzedawać na Amazonie?


Globalny zasięg i rozpoznawalność Amazona

przyspiesza pozyskiwanie klientów i podnosi konwersję dzięki zaufaniu do marki.


Dywersyfikacja sprzedaży

ogranicza ryzyko wahań popytu i stabilizuje przychody.


Ekspansja na rynki zagraniczne

daje dostęp do nowych grup klientów i walut, zwiększając potencjał przychodów.


Skalowanie sprzedaży

napędza wzrost biznesu, zwiększa przychody i udział w rynku.

Jak możemy Ci pomóc?

Oferujemy kompleksowe wsparcie na każdym etapie sprzedaży na Amazon. Zajmujemy się konfiguracją konta, rejestracją marki, a także dodawaniem i optymalizacją ofert, aby zwiększyć ich widoczność i skuteczność. Przeprowadzamy audyt sprzedaży, który pozwala wskazać obszary wymagające poprawy, oraz prowadzimy kampanie Amazon Ads, pomagające w skutecznym dotarciu do nowych klientów i zwiększeniu wyników sprzedaży.

Amazon – dla kogo?

Dla sprzedawców, którzy chcą zdywersyfikować swoją sprzedaż o kolejny kanał.

Dla sprzedawców, chcących rozpocząć sprzedaż na rynki zagraniczne

Dlaczego warto rozpocząć współpracę z Semtop?

Jesteśmy na rynku od ponad 11 lat, jesteśmy młodym i zgranym zespołem, ze świeżym podejściem do sprzedaży. Zajmujemy się pełną obsługą konta sprzedażowego, zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Jesteśmy również zweryfikowanym partnerem Amazon,w zakresie prowadzenia działań reklamowych, co potwierdza Nasze kompetencje.

PROCES WSPÓŁPRACY:

01.

Pierwsza rozmowa – ustalenie zakresu i planu działania, a także wyznaczenie celów

02.

Analiza słów kluczowych i potencjału asortymentu

03.

Stworzenie kampanii

04.

Bieżąca optymalizacja

05.

Raportowanie wyników

Chcesz wiedzieć więcej?


Skorzystaj z Darmowej konsultacji, w celu oceny potencjału Twojego asortymentu na Amazonie

Napisz Do nas

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy warto wystawiać oferty na rynek polski?

Tak, jest to na ten moment dość mały rynek, w porównaniu z Allegro czy Temu, natomiast prężnie się rozwija i za ⅔ lata rozpoczęcia działań już teraz, zaowocuje wyrobioną pozycją na rynku.

Na jakim rynku najlepiej się skupić na początku?

Najlepszy rynek na początek to rynek niemiecki, jest to największy rynek 
w Europie i najbardziej rozwinięty.

Po jakim czasie można się spodziewać pierwszych efektów kampanii reklamowej?

Wzmożony ruch na ofertach można dostrzec od początkowych dni kampanii, w pierwszej kolejności skupiamy się rozeznaniu, na jakie słowa kluczowe wyświetlają się Nasze oferty.

Czy Amazon kanibalizuje sprzedaż w sklepie internetowym?

Nie, jest to dodatkowy kanał sprzedaży, z nowym popytem, który pozwala wyskalować sprzedaż.