fbpx
Toksyczne linki
7 października 2020

Toksyczne linki

To linki, które są pochodzenia spamerskiego. Można je zakupić lub pozyskać poprzez narzędzia do spamowania. Kiedyś duża liczba linków była przydatna przy pozycjonowaniu, obecnie brana jest pod uwagę nie liczba, a jakość. Dlatego warto neutralizować wszystkie linki pochodzenia spamerskiego, aby uniknąć blokady strony oraz kar nakładanych przez Google. Przy zakupie nowej domeny warto sprawdzić jej […]

Zmiany, które warto wprowadzić na sklepie
30 września 2020

Zmiany, które warto wprowadzić na sklepie

Regularna wymiana grafik na atrakcyjne oraz tematyczne sprawi, że sklep nie będzie nudny. Mogą to być grafiki i hasła reklamowe dla topowych produktów. Kolejny aspekt, który warto wziąć na warsztat, to wersja mobilna strony internetowej, gdyż nie każdy posiada komputer, ale za to każdy użytkownik posiada telefon lub inne urządzenie mobile i ta liczba stale […]

Możliwe przyczyny małej sprzedaży
24 września 2020

Możliwe przyczyny małej sprzedaży

Ruch na sklepie Czasem sklep może być nieodwiedzany przez klientów, gdyż jest nowy i jeszcze nie zdążył pojawić się na wysokich wynikach wyszukiwania. Dlatego należy zadbać o odpowiednią reklamę, aby sklep był rozpoznawalny oraz odwiedzany.   Konkurencja   Zdarzają się branże, gdzie konkurencja jest tak ogromna, że należy zawalczyć o klienta, obniżając ceny lub stosując […]

Crawl Budget
17 września 2020

Crawl Budget

Crawl Budget – budżetem indeksowania witryny, określa liczbę stron, które robot Google może zaindeksować w obrębie domeny. Jeśli witryna posiada wiele podstron jej indeksowanie może zajmować dużo czasu. Przez efektywną pracę Googlebot nie może zaindeksować całej strony wraz z wszystkimi podstronami przy jednej wizycie.   Google wyszczególniło dwa główne parametry, które składają się na Crawl […]

Hashtagi
10 września 2020

Hashtagi

Hashtagi są znane z Twittera oraz Instagrama, jednak można je również umieszczać na wpisach publikowanych w Facebooku. #hasztag prowadzi do wszystkich treści oznaczonych danym słowem, co bardzo ułatwia odnajdywanie określonych treści w danym portalu społecznościowym. Niestety treści z hashtagami na Facebooku wcale nie są popularniejsze, co nie oznacza, że można z nich całkowicie zrezygnować, gdyż […]

Zbieraj opinie od klientów
4 września 2020

Zbieraj opinie od klientów

Opinie klientów są bardzo wartościowe i sprzyjają sprzedaży. Ponad 80% konsumentów ufa opinii przyjaciół i rodziny. Przeciętny konsument czyta ok. 10 opinii, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dzięki opiniom zyskujesz społeczny dowód słuszności, zaufanie do marki, oraz wzrost sprzedaży. Najprościej uzyskasz opinię, prosząc o feedback po zakupie. Możesz zaoferować rabat na kolejne zakupy, jeśli klient wystawi […]

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings