fbpx
Porzucone koszyki
19 września 2019

Porzucone koszyki

Czy można skutecznie poradzić sobie z porzuceniami koszykami w sklepie internetowym? O porzuceniu koszyka możemy mówić w dwóch konkretnych przypadkach: jeżeli użytkownik doda produkt do koszyka, ale nigdy nie przejdzie do faktycznego realizowania zamówienia jeżeli rozpocznie realizację zamówienia, ale go nie zakończy (np. przejdzie do kroku, w którym wybiera sposób dostawy i płatności i na […]

Nowości w Google
17 września 2019

Nowości w Google

W kampaniach Google Ads w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej będzie można teraz stosować korekty sezonowe, przydatne przede wszystkim w momentach, gdy firma szczególnie chce przyciągnąć zainteresowanie klientów – np. podczas promocji czy wprowadzania rynek nowego produktu. Doskonale się to sprawdza przy analizowaniu kosztów reklamowych, kosztów pozyskania sprzedaży a finalnie zysków z reklamy- przynajmniej […]

Google Analytics
12 września 2019

Google Analytics

Jak chyba już każdy wie sam fakt posiadania strony firmowej to za mało, żeby mówić o zarabianiu dzięki internetowi. Strona musi generować klientów, reprezentować markę, zyskiwać rozgłos w Internecie i trafiać do odbiorców. Stad musi być przede wszystkim skuteczna oraz efektywna. Aby mieć pewność, co dzieje się z naszą stroną trzeba zbierać i analizować obiektywne […]

Medical Update
7 września 2019

Medical Update

Czy wiecie, że właśnie mija rok odkąd doszło do wielkiego przetasowania wyników organicznych w wyszukiwarce Google? Zmiany dotyczyły przede wszystkim branży medycznej, ale ucierpiało także wiele sklepów internetowych (szczególnie ze zdrową żywnością i suplementami). Zamieszanie było naprawdę ogromne, a pozycjonerzy do dzisiaj dyskutują na temat tego, w jaki sposób działa tzw. „update medyczny” W sierpniu […]

Wydatki na reklamę
6 września 2019

Wydatki na reklamę

Te dane przynosi najnowsze zestawienie z badania dotyczącego wydatków na reklamę online AdEx (wykonywanego przez IAB Polska we współpracy z PwC). W pierwszym kwartale 2019 roku w e-marketing zainwestowano 1,1 mld zł, co sprawiło, że jej wartość wzrosła aż o 9 procent w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku. Z dodatkowych analiz Starcom wynika także, […]

Zakupy w Google
4 września 2019

Zakupy w Google

Korzystanie z Google Merchant Center przynosi wiele profitów. Zakupy Google mają bardzo wysoką skuteczność, wyglądają atrakcyjnie i zapewniają doskonałą widoczność w wynikach wyszukiwania. Ponadto tego typu reklamy pozwalają maksymalnie skrócić ścieżkę zakupową, co znacznie podnosi Ilość zamówień Reklama z listą produktów działa w tym samym systemie płatności, co „tradycyjny” AdWords, czyli za kliknięcie, nie zaś […]

Formularz kontaktowy