fbpx
Tłusty czwartek!
11 lutego 2021

Tłusty czwartek!

To świetna okazja na chwilę wytchnienia, oraz zorganizowanie promocji. Zwłaszcza jeśli chodzi o produkty gastronomiczne. Pączki oraz inne wypieki w tym dniu wygrywają, jednak inne branże również spokojnie mogą zorganizować coś z okazji Tłustego Czwartku. Ludzie w tych dniach chętniej wydają pieniądze nie tylko na smakołyki. CIEKAWOSTKA Czy wiedzieliście, że pierwsze pączki były podawane z […]

Google 3D dla urządzeń mobilnych
28 stycznia 2021

Google 3D dla urządzeń mobilnych

Czy widzieliście już obiekty w 3D, które są dostępne na urządzeniach mobilnych? Do wyników wyszukiwania trafiła w roku 2020. Google oświadczył, że możesz umieszczać, oglądać i wchodzić w interakcje z obiektami 3D bezpośrednio w swojej własnej przestrzeni. Obiekty 3d można wykorzystać do różnego rodzaju reklam oraz tworzenia ciekawych zdjęć lub filmików. Jest to przydatne, gdy […]

Google Analytics 4
19 stycznia 2021

Google Analytics 4

Niedawno miała miejsce premiera nowego GA4. Rok 2021 to czas zmian w platformie od Google, a także zmian w sposobie działania Google Analytics. Dane konsumentów będą bezpieczniejsze, dzięki wdrożeniu nowych działań z RODO. GA4 pomimo tego, że jest nowoczesnym rozwiązaniem, generuje problem z połączeniem strony z Google Analytics. Stary kod do połączenia zaczyna się od […]

Page Experience Signals
13 stycznia 2021

Page Experience Signals

Page Experience Signals to zbiór wielu już istniejących sygnałów rankingowych, które związane są użytecznością i szybkością strony internetowej. Na dzień dzisiejszy wiemy, że w skład Page Experience Signals wchodzić będą już istniejące czynniki rankingowe jak: dostosowanie serwisu do wyświetlania na urządzeniach mobilnych szybkość działania serwisu posiadanie HTTPS Core Web Vitals ( szybkość wczytywania serwisu, stabilność […]

Nowy rok
5 stycznia 2021

Nowy rok

Witajcie w Nowym Roku 2021! Czas zacząć od planowania i wprowadzania zmian, które sprawią, że sklep internetowy zacznie się rozwijać i przynosić większe zyski niż w roku 2020. Aktualizowanie i pielęgnacja strony internetowej sprawi, że efekty stopniowo będą zauważalne. Do badania postępu wzrostu najlepiej użyć Google Analytics, który jest darmowym narzędziem do monitorowania ruchu na […]

Błędy na stronach
16 grudnia 2020

Błędy na stronach

Usuwanie błędów na stronie jest istotnym elementem dbania o stan sklepu i nie należy go pomijać oraz ignorować. Ważna jest nie tylko aktualizacja oferty, lecz również samego systemu. Sklep z nieaktualnym oprogramowaniem częściej pada ofiarą hakerów. Budowanie dodatkowych podston, usuwanie starych oraz informacja z kodem błędu 404 lub przekierowanie na działającą podstronę są istotne dla […]

Formularz kontaktowy