fbpx
Firmowy blog
7 grudnia 2020

Firmowy blog

Prowadzenie bloga to dobre źródło informacji dla użytkowników. W zależności od specyfiki branży, można prowadzić bloga tematycznego z poradami, remontowymi, kulinarnymi, makijażem. Warto zatrudnić do tego osobę, która będzie na blogu prezentować produkty ze sklepu podczas ich użytkowania oraz doda dokładny opis. Blog pozwala na: budowanie pozycji na rynku dodawanie linków wewnętrznych kontakt z użytkownikami […]

Współpracujecie z mikroinfluancerami?
27 listopada 2020

Współpracujecie z mikroinfluancerami?

Jeśli nie to poważny błąd. Warto współpracować z mikroinfluancerami, którzy opiszą produkt po przetestowaniu. Może to być w formie bloga, fotobloga lub vbloga. Recenzent będzie linkował do danego produktu lub sklepu, dzięki czemu można wygenerować ruch i większą sprzedaż na nowe produkty, których użytkownicy jeszcze nie znają. Większość użytkowników, dokonuje zakupu po sprawdzeniu produktu w […]

Kategorie na sklepie
18 listopada 2020

Kategorie na sklepie

Kategorie odpowiednio zaplanowane sprawią, że sklep będzie przejrzysty i przyniesie większe dochody ze sprzedaży. Dodatkowo dobrze zaplanowane kategorie w sklepie sprawią, że robot Google zindeksuje podczas poruszania się większą liczbę produktów. Dobrze dobrane kategorie przekładają się na słowa kluczowe, które pomagają w wyszukiwaniu produktów kupującym. Samodzielnie możesz zaplanować kategorie tak, aby sklep był przejrzysty. Każda […]

Halloween
28 października 2020

Halloween

Już za dwa dni Halloween! Bawcie się najlepiej w małym domowym gronie. Wiedzieliście, że Halloween pochodzi z 4000 r. przed Chrystusem? W dawnych wierzeniach obchodzono podobne święto z nocy 31 października do 1 listopada. Samhain – gaelickie święto wyznaczające koniec sezonu żniw i początek zimy. Jedyny istniejący sposób na odstraszanie złych duchów to przyodzianie strojów […]

Copywriter do content marketingu
19 października 2020

Copywriter do content marketingu

Dobry copywriter zapewni odpowiednie treści, które zachęcą do przeglądania danej witryny. Ciekawe i bezbłędne opisy to idealna metoda na zachęcenie użytkowników do wybrania tego sklepu lub strony internetowej. Rodzaje treści: artykuły sponsorowane teksty na strony internetowe opisy kategorii i produktów poradniki na bloga infografiki, ebooki artykuły eksperckie video Jak widzisz, rodzajów treści jest bardzo dużo, […]

Znaki towarowe
12 października 2020

Znaki towarowe

Możesz je stosować, jeśli jesteś legalnym sprzedającym dany produkt. Znaki towarowe możesz pozyskać ze strony producenta i jest to legalne. Nie wolno stosować cudzych znaków towarowych w przypadku sprzedawania podróbek danego produktu, gdyż jest to działanie zakazane i stanowi czyn z dziedziny nieuczciwej konkurencji. Jeśli chcecie, uchronić swój znak towarowy możecie go zarejestrować i będzie […]

Formularz kontaktowy