fbpx
Zdjęcia produktowe w kampanii Google Ads
3 lutego 2022

Zdjęcia produktowe w kampanii Google Ads

Zdjęcie produktowe musi spełniać określone kryteria, jeśli jest inaczej dany produkt, a czasem nawet cała kampania może zostać zawieszona. Wtedy należy poprawić grafiki. Reklama w Zakupach Google odróżnia się obecnością zdjęcia produktowego, pełną nazwą produktu oraz jego ceną. Dzięki czemu klient klikający w produkt posiada już podstawowe informacje i jest większa szansa, że dokończy proces […]

Marketing afiliacyjny
31 stycznia 2022

Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny – to model biznesowy polegający na reklamowaniu towarów lub usług firmy niezwiązanej ze swoją branżą. Tego typu wspieranie się przedsiębiorców pozwala na tanie reklamowanie swoich towarów i usług. Taki marketing można podzielić na trzy grupy: wydawców, reklamodawców oraz odbiorców. Tym sposobem zamawiając karmę dla psa, otrzymujemy kupon rabatowy do sklepu odzieżowego, istnieje wiele […]

Garść informacji o AdWords (Ads)
26 stycznia 2022

Garść informacji o AdWords (Ads)

W 2018 roku Google AdWords zmieniło się w Google Ads, a co za tym idzie, pojawiły się nowe funkcjonalności i możliwości. Zazwyczaj przeciętny użytkownik nie odróżnia linku sponsorowanego od naturalnego wyniku wyszukiwania. Klika w to, co pojawi się jako pierwsze i odpowiada na zadane pytanie przeglądarce. Linki sponsorowane są w różnych cenach od 0,05 do […]

Czy warto prowadzić firmowy kanał na YouTube?
20 stycznia 2022

Czy warto prowadzić firmowy kanał na YouTube?

Użytkownicy spędzają sporo czasu na przeglądaniu filmów na YouTube, dlatego video marketing ma znakomity potencjał w przypadku wielu firm. Kampanie oparte o marketing video mogą realizować różne cele: promocyjne viralowe informacyjne edukacyjne Materiały video można przekazać w postaci vlogów, webinarów, animacji, filmów, a nawet pokazów zdjęć. Najchętniej używaną przez użytkowników i marketerów platformą stał się […]

Recykling treści
15 stycznia 2022

Recykling treści

Recykling treści to inaczej wykorzystanie istniejących treści oraz ich aktualizacja, dodanie aktualnych danych lub nowych informacji. Aktualizuj treści, bo Google nie tylko lubi nowe materiały, ale również odświeżone. Co sprawdzić: Aktualne dane, badania Działanie linków wewnętrznych oraz zewnętrznych Wygląd, czy wpis wygląda przejrzyście Sprawdź słowa kluczowe Co możesz zmienić: Dodanie grafik Dodanie cytatów Dodanie nowych […]

Kryptoreklama
5 stycznia 2022

Kryptoreklama

Kryptoreklama to ukryta reklama, która pozornie wygląda, jakby przekazywała prawdziwe i rzetelne informacje, a tak naprawdę jest reklamą, z której twórca czerpie korzyść finansowe. Głównym celem kryptoreklamy jest zwiększenie zysków z oferowanych usług lub towarów poprzez reklamę, która nie wygląda jak reklama. Kliencie, bardzo szybko rozpoznają zwykłe reklamy i podchodzą do nich często nieufnie lub […]

Formularz kontaktowy