Zwrócił się do nas klient, który sam prowadził kampanie Google ADS i był niezadowolony z osiąganych efektów. Po przeanalizowaniu konta doszliśmy do wniosku, że jest bardzo duży potencjał pod kątem zwiększania przychodów w tym sklepie internetowym. Budżet jakim operował na początku wynosił 300 zł miesięcznie był on mocno uzależniony od osiąganych wyników.
Nasz klient prowadzi księgarnie muzyczną. Budżet jakim operował na początku wynosił 300 zł miesięcznie.
Kampania w sieci wyszukiwania :
Pierwszym krokiem było wyłączenie sieci wyszukiwania, która w przypadku sklepów internetowych generuje największe koszty.
Kampania produktowa :
W dalszej kolejności została uruchomiona kampania produktowa. Następnie w ciągu kilku miesięcy eliminowaliśmy produkty, które nie generowały sprzedaży a zwiększaliśmy stawki na te które zwiększały przychód na sklepie internetowym. Oto zrzut jego konta :
Najlepiej w przypadku sklepów internetowych sprawdza się kampania PLA Potencjalny klient widzi towar na zdjęciu, cenę dzięki czemu ograniczmy puste wejścia.
Wyniki:
Klient po kilku miesiącach współpracy z nami po inwestuje miesięcznie co najmniej 900 zł osiągając przychód na poziomie 17 000 zł . Koszt sprzedaży nie przekracza zatem 8 %.