fbpx
Case Study

Case study Allegro Ads – Naturalne i ekologiczne produkty


Okres działań: 15.10.2022 -> obecnie

Spis treści:

  1. O firmie
  2. Branża
  3. Budżet
  4. Cele
  5. Działania
  6. Wyniki

O firmie

Klient oferuje szeroką gamę produktów ekologicznych, najlepsze, sprawdzone biopreparaty i środki wspomagające pracę oczyszczalni czy szamba, produkty idealne do domu i ogrodu oraz wiele innych. Oferta jest starannie wyselekcjonowana i pochodzi od sprawdzonych producentów, których celem jest produkcja w zgodzie z naturą.

 

Branża 

Naturalne i ekologiczne produkty, najlepsze rozwiązania technologiczne w dziedzinie oczyszczania ścieków.

 

Budżet 5000zł – NO LIMIT

Klient inwestował 20 tysięcy złotych w reklamy w serwisie Allegro Ads, przy jednoczesnym zwrocie w postaci 5-10 zł. Po analizie i wstępnej rozmowie klient przekazał nam 5 tysięcy złotych na testowanie i zbadanie możliwych zwrotów z tej inwestycji.

 

Cele – Poprawienie zwrotów

Celem było poprawienie zwrotów, które osiągał klient oraz sprawdzenie, jakie minimalne zwroty będziemy w stanie osiągnąć przy budżecie 5000 zł. Obecnie minimalny satysfakcjonujący zwrot z inwestycji wynosi 10 zł, co odpowiada ROAS na poziomie 1000%.

 

Działania

Przed rozpoczęciem naszych działań reklamowych w Allegro Ads, dokładnie przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania klienta. Dzięki temu mogliśmy skoncentrować swoje działania na najbardziej rentownych produktach i kategoriach oferowanych przez klienta. Dzięki połączeniu naszej wiedzy i odpowiedniej strategii, kampania reklamowa przyniosła satysfakcjonujące wyniki. Działania były skuteczne, a zwroty inwestycji okazały się bardziej opłacalne dla klienta.

 

Wyniki

Wykres 1: Wyniki kampanii Allegro Ads z pierwszego miesiąca działań:

Opis: Klient, który wcześniej prowadził sam swoją kampanię reklamową z budżetem wynoszącym 20 tysięcy złotych, osiągał zwroty w granicach 5-10 złotych. W wyniku naszych działań, klient w pierwszym miesiącu osiągnął zwrot w wysokości ponad 23 złote. Wyniki kampanii reklamowej były bardzo dobre, co pozwoliło na zwiększenie budżetu z 5 tysięcy do 10 tysięcy złotych już w połowie miesiąca.

 

Wykres 2: Wyniki z okresu 15.10.2022 – 15.02.2023

Opis: Po pierwszym miesiącu współpracy opiekun otrzymał nieograniczony budżet reklamowy przy zachowaniu minimalnego ROAS 1000%. Na powyższym zdjęciu widać, że zwroty utrzymują się na satysfakcjonującym poziomie. Testowana była także reklama graficzna, która przynosi określone korzyści i stale jest rozwijana. Planowany budżet do kwietnia wynosi około 50 tysięcy złotych miesięcznie, co pozwoli na dalszą ekspansję reklamową i przyciągnięcie większej liczby potencjalnych klientów. Dzięki sukcesom z pierwszego miesiąca kampanii reklamowej, klient może teraz bez ograniczeń korzystać z możliwości, jakie daje mu reklama w Allegro Ads.

Formularz kontaktowy