fbpx
Case Study

Case study SEO – Branża wyposażenia kuchni, jadalni i salonu


Case Study – 01.11.2021 -> obecnie

Spis treści:

  1. O firmie
  2. Branża
  3. Budżet
  4. Cele
  5. Działania
  6. Wyniki

O firmie

Sklep online z szeroką ofertą produktów wyposażenia kuchni, jadalni i salonu. Zaczynając od przyborów i akcesoriów kuchennych, kończąc po garnki, patelnie i porcelanę.

Branża – wyposażenie kuchni

W przypadku danej branży istotna jest konkurencyjna cena i dostępność danych produktów. Dodatkowo dzięki szerokiemu wyboru kategorii produktów i różnorodności stylów klient ma możliwość zakupić wszystkie potrzebne rzeczy w jednym miejscu oraz dopasować wszelkie dodatki, akcesoria czy zastawę do swoich upodobań i potrzeb.

 

Budżet 

Obecny budżet na dane działania marketingowe wynosi 2500zł

 

Cele – długofalowe zwiększanie widoczności w Google

Tworząc plan kampanii w ruchu organicznym, dopasowujemy ją do wspólnie ustalonych priorytetów, dzięki czemu nasze działania pozwalają zwiększać widoczność produktów w Google, co bezpośrednio przekłada się na sprzedaż.

 

Działania 

Już na samym początku po nawiązaniu współpracy dostaliśmy do dyspozycji stronę, która generowała bardzo dużo błędów dla Google, co przyczyniło się do dużych spadków. Wprowadziliśmy zmiany, które pozwoliły wyeliminować dane błędy oraz zajęliśmy się poprawą widoczności, co zaowocowało pozytywnym efektem. Jednym z większych problemów, z którym musieliśmy się zmierzyć to linkowanie wewnętrzne, które generowało masę błędów – zdecydowaliśmy zatem o wprowadzeniu nowej struktury.

 

Wyniki

Wykres 1: Widoczność słów w TOP10 w Google (narzędzie SEMSTORM)

Opis: Przed rozpoczęciem naszych działań firma korzystała z usługi  SEO innej agencji. Czerwona kreska oznacza moment nawiązania z nami współpracy z nami. Jak możemy zaobserwować na powyższym wykresie, osiągnęliśmy tendencję wzrostową widoczności.

 

Wykres 2: Widoczność słów w TOP1-10 w Google (narzędzie SEMRUSH)

Opis: Powyższy wykres przedstawia zwiększenie widoczności słów kluczowych w TOP1-10

 

Porównanie nr 1

Porównanie nr 2

01.05.2021 – 31.05.2021
Przychody: 14 599,14zł

01.05.2022 – 31.05.2022
Przychody: 19 657,32zł

Zmiana: 34,65%

01.08.2021 – 31.08.2021
Przychody: 3 373,37zł

01.08.2022 – 31.08.2022
Przychody: 17 276,72zł

Zmiana: 412,15%

Opis: na powyższych porównaniach jesteśmy wstanie zobaczyć:

Przykład nr 1 – Jeszcze przed „spadkami w Google”, w maju 2021 sklep generował z ruchu organicznego  przychód na poziomie 14 599 zł. Po wprowadzeniu poprawek i zwiększeniu widoczności, w maju tego roku wygenerowano przychód na poziomie 19 657 zł.

Przykład nr 2 – Proszę zauważyć, że gdy nastąpił spadek widoczności w Google, sklep generował przychód na poziomie 3373zł (sierpień 2021). Po nawiązaniu współpracy, w sierpniu 2022 wygenerowano przychód w wysokości 17 276zł. 

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings