fbpx
Case Study

Case study Facebook – Branża kosmetyczna


Spis treści:

  1. O firmie
  2. Cel
  3. Budżet i działania

O firmie

Sklep internetowy zajmujący się sprzedażą dermokosmetyków i kosmeceutyków. Są to kosmetyki, które łączą w sobie cechy lecznicze i kosmetyczne, mając za zadanie łagodzić objawy schorzeń skóry i pielęgnować ją. Zdając sobie sprawę z ogromnej ilości produktów, jakie można znaleźć na rynku, nasz klient dzięki swojemu doświadczeniu i regularnie poszerzanej wiedzy wybiera kosmetyki sprawdzone i najlepszej jakości.

 

Cel

Zdobycie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży poprzez kampanie karuzelowe i remarketingowe. Minimalny zwrot z zainwestowanego budżetu to ROAS 700%.

 

Budżet i działania

Działania promocyjne na Facebooku rozpoczęliśmy z budżetem 1500zł. W pierwszej kolejności postanowiliśmy skupić się na kampanii produktowej, dzięki której zyskaliśmy nie tylko dobre wyniki sprzedażowe ale i nowych klientów. Budżet kampanii został zwiększony o 500zł, dzięki czemu utworzyliśmy reklamę remarketingową z kierowaniem na wszystkich i wydzieleniem poszczególnych zainteresowań. Powyższe działanie okazało się strzałem w dziesięć i wpłynęło bardzo korzystnie na wyniki całościowe kampani. 

Tabela 1: Wyniki kampanii produktowej i remarketingowej
z okresu 01.01.22-20.04.22 (obecnie)


Opis: Z powyższej tabeli wynika, że kampania remarketingowa osiąga bardzo dobre efekty, jednak jak wiadomo, by ta grupa docelowa działała odpowiednio, należy generować nowy ruch i potencjalnych klientów kampaniami zasięgowymi. Odpowiednie targetowanie reklam ma ogromny wpływ na wynik działań reklamowych. Tak jak w tym wypadku, zakres kobiet interesujących się kosmetykami pomógł w zdobyciu wartościowego ruchu na stronie oraz dopięcie sprzedaży poprzez kampanię remarketingową.

Formularz kontaktowy