fbpx
Case Study

Case study Platforma Zakupowa – Rowery oraz sprzęt sportowy


Okres działań – 01.08.2022 -> obecnie

Spis treści:

  1. O firmie
  2. Branża
  3. Budżet
  4. Cele
  5. Wyniki


O firmie

Oferta sklepu naszego klienta jest idealna dla miłośników sportu, którzy szukają kompleksowej oferty sprzętu oraz akcesoriów sportowych. Firma oferuje szeroki wybór rowerów górskich, szosowych, miejskich i elektrycznych, a także akcesoria rowerowe, takie jak kaski, pedały, siodełka i wiele innych. W ofercie znajdują się również produkty związane z bieganiem, narciarstwem, pływaniem oraz fitness.

 

Branża – Rowery oraz sprzęt sportowy

Dodatkowa platforma zakupowa stanowi korzystne rozwiązanie dla klientów, którzy odnoszą pozytywne wyniki z kampanii Google Ads. Tak też było w przypadku naszego klienta, u którego skupiliśmy się na promocji rowerów.

 

Budżet 1000zł – 3000zł

W pierwszym miesiącu klient zdecydował się przeznaczyć na budżet platformy kwotę 1000 zł. Obecnie nasz budżet oscyluje w przedziale od 1000 do 3000 zł.

 

Cele – ROAS 1000%

Już na wstępnych rozmowach dotyczących platformy ustaliliśmy z klientem, że ROAS wynoszący 1000% jest absolutnym minimum, jakie oczekiwalibyśmy. Zatem od samego początku mieliśmy ściśle określony cel, do którego skutecznie dążyliśmy.

 

Wyniki

Wykres 1: Wyniki platformy z pierwszego miesiąca działań

Opis: Jak widać powyżej, obie kampanie marketingowe były dla klienta opłacalne. Osiągnięto wyniki znacząco powyżej celu, dzięki czemu skuteczność platformy zakupowej została potwierdzona. Za jej pomocą udało nam się się wygenerować wartość konwersji wynoszącą ponad 42 000 zł.

 

Wykres 2: Wyniki z okresu 01.08.2022 – 15.02.2023

Opis: Wykres przedstawia wyniki kampanii prowadzonej przez ponad 6 miesięcy. Statystyki pokazują liczbę kliknięć (niebieski) oraz wartość konwersji w stosunku do kosztów (czerwony). Widoczne dane mówią same za siebie, pokazując, że kampania była skuteczna przez cały okres trwania, pomimo planowych przerw oraz okresów, które nie są sezonowe dla klienta. Udało się stale utrzymać cel kampanii.

 

Platforma SEMTOP przynosi wiele korzyści. Pozwala ona na osiągnięcie większej liczby potencjalnych klientów poprzez dostępność na dodatkowej platformie, co przekłada się na większą widoczność produktów.

 

Formularz kontaktowy