fbpx
Case Study

Case study Platforma Zakupowa – Wyposażenie Łazienek


Okres działań – 09.08.2022 -> obecnie

Spis treści:

  1. O firmie
  2. Branża
  3. Budżet
  4. Cele
  5. Wyniki


O firmie

Polska firma specjalizująca się w sprzedaży produktów związanych z wyposażeniem łazienek. W ofercie sklepu internetowego można znaleźć różnego rodzaju armaturę łazienkową, meble, kabiny prysznicowe, wanny oraz akcesoria łazienkowe. Firma oferuje produkty renomowanych producentów oraz własne projekty, które wyróżniają się nowoczesnym designem i funkcjonalnością.

 

Branża – Wyposażenie Łazienek

Z uwagi na to, że kampania Google Ads przynosiła bardzo dobre wyniki, postanowiliśmy wspólnie z klientem uruchomić dodatkową platformę zakupową. Dzięki temu produkty mogą być wyświetlane z większą częstotliwością, bez wzajemnych ograniczeń.

 

Budżet początkowy – 1000 zł/msc, aktualny – do 2500 zł/msc

W pierwszych tygodniach budżet kampanii wynosił 1000zł, obecnie pracujemy z budżetem do 2500zł.

 

Cele – Min ROAS 1000%

Klient miał już uruchomioną kampanię w Google Ads, która odnosiła sukces i przynosiła dobre wyniki. Dzięki temu mieliśmy większą pewność, że dodatkowa platforma zakupowa okaże się równie skuteczna. I rzeczywiście, udało nam się osiągnąć założony cel już w pierwszym miesiącu działania nowej platformy, co stanowi niezwykły sukces

 

Wyniki

Wykres 1: Porównanie wyników z pierwszego miesiąca działań:

Opis: Wartość konwersji z 1000 zł wydanych na kampanię reklamową okazała się niesamowicie wysoka i wyniosła aż 48 000 zł. Ten wynik przekłada się na bardzo wysoki ROAS (Return on Ad Spend), czyli zwrot z inwestycji w reklamę.

 

Wykres 2: Wyniki ze stycznia 2023 roku:

Opis:  W ostatnim czasie na platformie zakupowej oraz w kampanii Google Ads zostały wymienione produkty, ponieważ klient chciał sprawdzić, jak skutecznie one zadziałają w porównaniu do poprzednio wykorzystywanych. Chociaż wyniki były niższe niż w pierwszym miesiącu działań, udało nam się nadal osiągnąć cel ROAS na poziomie minimum 1000%. Wartość konwersji, którą udało się osiągnąć z inwestycji w wysokości ponad 1800 zł, wyniosła blisko 20 000 zł. 

 

To bardzo dobry przykład na to, jak skuteczne kampanie reklamowe mogą wpłynąć na rozwój firmy. Dzięki temu działaniu udało nam się jeszcze skuteczniej i efektywniej dotrzeć do docelowej grupy klientów i zwiększyć zyski dla naszego klienta.

 

Formularz kontaktowy