fbpx
10 marca 2020

Content marketing


Content, czyli treść strony. Jest to jeden z ważniejszych elementów strony, nad którym należy pracować. Na content składają się, między innymi opisy produktów oraz usług, opisy kategorii produktów. Wszystkie strony informacyjne, które powinny być bogate w treści tekstowe oraz obrazkowe. Różne poradniki tematyczne oraz wpisy na bloga. Dodatkowo sekcja aktualności, która może prezentować różne, krótkie informacje. Treści są kluczowe, gdyż Google na ich podstawie ocenia stronę i indeksuje na odpowiedniej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Content marketing

Odnosi się do wszystkich treści publikowanych na stronie i jest ściśle związany z wszystkimi działaniami marketingowymi mającymi na calu propagowanie świadomości marki. Dzięki bogatym i ciekawym treścią klienci sami zaczną rozsyłać treści co jest bardzo popularne w mediach Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube itd. Dzięki tym treścią, które są rozsyłane, dana marka jest bardziej znana, a nowi klienci sami znajdują jej produkty oraz stronę internetową.

Google ocenia wysoko teksty:

  • napisane poprawnie w danym języku, bez błędów
  • naturalne, nieprzesycone słowami kluczowymi
  • przejrzyste, podzielone na akapity, z nagłówkami, wypunktowaniami
  • zawierające materiały dodatkowe – video, zdjęcia, wykresy, infografiki
  • niepublikowane na innych stronach internetowych

Twoje treści nie muszą być wszędzie!

Na początek wybierz medium, które najlepiej pasuje do prowadzonej działalności, następnie z czasem będziesz mógł rozprzestrzenić, a w zasadzie samo rozprzestrzeni się na inne media, jeśli użytkownicy polubią dany produkt czy kampanie reklamową.

 

 

Formularz kontaktowy