fbpx
24 listopada 2021

Cross seling i Up seling


Cross seling to nic innego jak sprzedaż łączona polega na tym, że podczas zakupu samochodu oferowany jest pakiet środków czyszczących tapicerkę. Podczas zakupu butów oferowane są wkładki do butów. W sklepach internetowych również pojawia się tego typu sprzedaż. Wygląda następująco: Kiedy klient przegląda jakieś produkty, to poniżej są proponowane produkty, które pasują do oglądanego produktu. Przykładowo przy zakupie łańcuszków pokazują się też kolczyki z takiej samej serii. Up seling jest bardziej wymagający, gdyż tutaj klienta chcemy przekonać, aby kupić coś innego. W drogerii kupuje mydło, a przy kasie słyszy, o świetlej promocji proszku do prania. W internetowych sklepach również pojawiają się tego typu propozycje przykładowo: sekcja inni, kupując ten produkt, kupili również. Lu polecane, czy modne produkty. Jeśli jeszcze nie stosujesz, tych rozwiązań w swoim sklepie to koniecznie zainteresuj się nimi, gdyż przynoszą wiele korzyści, jeśli są dobrze używane.

Formularz kontaktowy