fbpx
18 października 2019

Czas na poranną kawę


Widzieliście już, że w panelu Google Ads pojawiło się 6 nowych metryk:
  • Konwersje (wg czasu konw.)
  • Wartość konw. (wg czasu konw.)
  • Wartość/konw. (wg czasu konw.)
  • Wszystkie konw. (wg czasu konw.)
  • Wartość wszystkich konw. (wg czasu konw.)
  • Wartość / Wszystkie konw. (wg czasu konw.)
Konwersje będą przypisane do daty konwersji, a nie daty kliknięcia, jak to jest zliczane domyślnie w standardowych metrykach i może dzięki temu zrobi się w końcu porządek.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings