CRO – może i wyglądać groźnie, ale zamiast lęku przynosi mnóstwo korzyści. W końcu CRO to nic innego jak optymalizacja współczynnika konwersji (CRO = Conversion Rate Optimization), czyli działania, które pozwalają zwiększyć sprzedaż bez ponoszenia dodatkowych wydatków na reklamę. Strategia CRO dąży do tego, aby dzięki poprawie elementów na stronie internetowej uzyskać wzrost współczynnika konwersji, przekładający się na realne korzyści dla właściciela strony internetowej. Optymalizacja konwersji pozwala zminimalizować problem porzuconych koszyków, małej ilości zapisów na newsletter czy zmniejszyć współczynnik odrzuceń lub wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na stronie. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twój sklep może sprzedawać więcej albo budżet reklamowy nie do końca przekłada się na satysfakcjonujący efekt napisz, a zobaczymy czy i jak możemy Ci pomóc.