fbpx
19 stycznia 2021

Google Analytics 4


Niedawno miała miejsce premiera nowego GA4. Rok 2021 to czas zmian w platformie od Google, a także zmian w sposobie działania Google Analytics. Dane konsumentów będą bezpieczniejsze, dzięki wdrożeniu nowych działań z RODO. GA4 pomimo tego, że jest nowoczesnym rozwiązaniem, generuje problem z połączeniem strony z Google Analytics. Stary kod do połączenia zaczyna się od UA- i z łatwością można go skonfigurować ze wtyczkami i wszystkimi platformami sklepowymi. Nowy kod GA4 często nie śledzi działań na stronie, bo nie można go skonfigurować z platformami sklepowymi, aby tego dokonać, trzeba poprosić o pomoc informatyka, który zmianę wprowadzi w kodzie sklepu. Universal Analytics i Google Analytics 4 mogą być używane niezależnie na stronie, dlatego nie trzeba decydować się na jedną metodę. Zanim zdecydujecie się na nowe narzędzie GA4, zastanówcie się czy macie możliwość, aby je połączyć ze stroną.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings