fbpx
12 września 2019

Google Analytics


Jak chyba już każdy wie sam fakt posiadania strony firmowej to za mało, żeby mówić o zarabianiu dzięki internetowi. Strona musi generować klientów, reprezentować markę, zyskiwać rozgłos w Internecie i trafiać do odbiorców. Stad musi być przede wszystkim skuteczna oraz efektywna. Aby mieć pewność, co dzieje się z naszą stroną trzeba zbierać i analizować obiektywne dane.

Dobrym (i bezpłatnym) narzędziem jest Google Analytics, który zbiera podstawowe dane takie jak:
  • liczba odwiedzin ogółem- czyli osób w ogóle odwiedza stronę
  • źródło ruchu – czy mamy najwięcej wejść z Facebooka, wyników naturalnych Google a może z kampanii, którą prowadzimy
  • czas spędzany na stronie przez potencjalnego klienta
  • współczynnik odrzuceń – ktoś opuszcza stronę bez jakiejkolwiek interakcji, wysoka wartość współczynnika daje też do zrozumienia, że strona może być nieintuicyjna
  • itd.
Wielu naszych klientów zapomina o tym, żeby od czasu do czasu tam zerkać i potem są bardzo zdziwieni tym, że spada sprzedaż lub ilość telefonów.

Formularz kontaktowy