fbpx
12 sierpnia 2019

Google Merchant


Google Merchant to narzędzie często niedoceniane przez e-przedsiębiorców. Tymczasem to bardzo skuteczny sposób, pozwalający reklamować swój sklep internetowy i oferowane produkty oraz naturalnie zwiększać sprzedaż i zyski. Na pierwszy rzut oka, pierwsze, co da się zauważyć, to fakt, że kampania produktowa opiera się na obrazie, a nie na linijkach tekstu. Tutaj głównym bodźcem do działania jest obraz, nie zaś zachęcający tekst. Jedną z pierwszych rzeczy, na którą zwrócimy uwagę, będą właśnie reklamy produktów z obrazem. Przyciągają skutecznie wzrok, natomiast po kilku sekundach jesteś w stanie przeskanować wszystkie produkty wzrokowo. O dziwo w tej formie promocji nie wprowadza się słów kluczowych, na które będzie się pojawiać reklama. W przypadku Google Merchanta słowa kluczowe są tworzone „automatycznie” na podstawie opisu i tytułu produktu zaczerpnięty z wcześniej przygotowanego pliku produktowego xml. Zamiast definiowana słów kluczowych, można z kolei dodawać słowa wykluczające, czyli takie, na które reklama nie będzie wyświetlana. Jeżeli w Twoim sklepie nie działa jeszcze ta forma marketingu, lub zastanawiasz się czy można ją poprowadzić skuteczniej – napisz do nas. Porozmawiamy i zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić.

Formularz kontaktowy