fbpx
29 lutego 2020

Jakie dane strukturalne warto uzupełnić?


Twórca strony internetowej identyfikuje kontekstowe dane jak cena, opinie, waga, liczba kalorii, czy moc obliczeniowa. Cel jest taki, aby powyższe informacje były wyświetlane, zanim w ogóle użytkownik otworzy link kierujący do strony. Po zaimplementowaniu mikrodanych na stronie internetowej w wynikach wyszukiwania wyświetlają się one jako rozszerzenia. Są to owe dodatkowe, kontekstowe informacje, które pokazują się przy wyniku wyszukiwania.

Jakie dane warto uzupełnić?

  • Produkt – dokładny opis produktu, kolor, waga, rozmiar itd.
  • Ocena i recenzje – warto mieć uzupełnione te informacje, gdyż użytkownicy chętnie sprawdzają opinie.
  • Cena – uzupełniona cena produktu.
  • Dostępność produktu – informacja czy jest obecnie dostępny na stanie sklepu.
  • Linki do poszczególnych podstron – linki kierujące od razu ułatwiają znalezienie, tego czego szuka użytkownik.
  • Kontakt korporacyjny – kontakt do kont społecznościowych, numer telefonu oraz inne dane ułatwiające kontakt z firmą.

Formularz kontaktowy