fbpx
7 września 2019

Medical Update


Czy wiecie, że właśnie mija rok odkąd doszło do wielkiego przetasowania wyników organicznych w wyszukiwarce Google? Zmiany dotyczyły przede wszystkim branży medycznej, ale ucierpiało także wiele sklepów internetowych (szczególnie ze zdrową żywnością i suplementami). Zamieszanie było naprawdę ogromne, a pozycjonerzy do dzisiaj dyskutują na temat tego, w jaki sposób działa tzw. „update medyczny”. W sierpniu 2018 roku wyniki organiczne wahały się najmocniej od przynajmniej kilku lat. W tym okresie niektóre strony potrafiły urosnąć nawet o ponad 1000%. Inne witryny straciły natomiast nawet 10 milionów użytkowników miesięcznie. Kolejnych korekt Medical Update spodziewamy się na przełomie sierpnia i września. Z pewnością ponownie namiesza w wynikach i na pewno nie będzie nudno. Cały czas trzeba dbać o tzw. autorytet branżowy, czyli głównie o wartościowy content oraz o usability strony.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings