fbpx
17 lutego 2021

Negatywne opinie


Negatywne opinie w Google to bardzo duży problem dla firm. Potencjalni kupujący zwracają uwagę na ocenę danej firmy. Jeśli ocena jest niższa niż 4.00, to użytkownik często rezygnuje z usług lub zakupów. Na samym początku po otrzymaniu negatywnej opinii najlepiej zacząć od wyjaśnienia sprawy i porozmawiania z nadawcą opinii, można poprosić o zmianę opinii lub usunięcie. W przypadku opinii klientów, którzy nigdy nie byli klientami, można zgłosić opinię do Google.

Oto następujące powody, z jakich można zgłosić opinię do Google:

  • opinia jest nie na temat, nie dotyczy Twojej firmy,
  • opinia jest spamem, została stworzona przez bota albo fałszywe konto,
  • opinia została dodana przez osobę związaną z firmą lub przez konkurencję (tutaj zakładamy, że pracownicy mogą dodawać opinie o pracy w firmie),
  • opinia zawiera wulgaryzmy,
  • opinia jest przedmiotem dręczenia lub nękania kogoś,
  • opinia dyskryminuje lub szerzy nienawiść,
  • opinia zawiera dane osobowe.

Formularz kontaktowy