fbpx
7 maja 2021

Nowe sposoby wspierania pomiarów za pomocą własnych danych


Następuje aktualizacja w Google globalnego tagu witryny (gtag.js) oraz menedżera tagów Google (gtm.js), dotyczy tworzenia nowego plik cookie dla tej samej witryny w domenach internetowych reklamodawców. Pozwoli to ulepszyć sposób przypisywania konwersji z powrotem do reklam. Zgodnie ze sposobem działania istniejących własnych plików cookie, nowy plik cookie będzie unikalny oraz ograniczony tylko do użytkowników w danej witrynie reklamodawcy. Własny plik cookie umożliwi dokładne przypisywanie konwersji.

Jak zrezygnować z nowej opcji?

Reklamodawcy mogą w dowolnym momencie zrezygnować z rozwiązań Google do tagowania, które wykorzystują własne pliki cookie, wyłączając łączenie konwersji.
Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/10591309?dark=0

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings