fbpx
17 września 2019

Nowości w Google


W kampaniach Google Ads w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej będzie można teraz stosować korekty sezonowe, przydatne przede wszystkim w momentach, gdy firma szczególnie chce przyciągnąć zainteresowanie klientów – np. podczas promocji czy wprowadzania rynek nowego produktu. Doskonale się to sprawdza przy analizowaniu kosztów reklamowych, kosztów pozyskania sprzedaży a finalnie zysków z reklamy- przynajmniej tak podaje Google

Podobno przyda się firmom, które przewidują większe zmiany współczynników konwersji, m.in.:
  • mocno liczą na sezonowe wyprzedaże,
  • co jakiś czas wprowadzają nowy rynek na produkt np drogerie
Sprawdzaliście to już na swoich kampaniach? Faktycznie taka rewelacja. Sprawdzamy to na kilku kampaniach i jesteśmy bardzo ciekawi efektu.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings