Platforma CSS

Osiągnij jeszcze lepsze wyniki kampanii produktowych Google Ads niższym kosztem. Dzięki naszej platformie CSS możesz zmniejszyć koszta prowadzenia kampanii reklamowej. W ten sposób dotrzesz do jeszcze większej ilości internautów.

Jak możemy Ci pomóc?

A) Profesjonalne prowadzenie kampanii Google Ads poprzez naszą platformę CSS
B) Uruchomienie platformy CSS dla twojego sklepu

Czym jest platforma CSS?

Zanim przejdziemy do rzeczy, warto powiedzieć czym jest platforma CSS. Platforma Comparison Shopping Service, bo tak brzmi jej pełna nazwa, jest miejscem, w którym dodajemy informacje o produktach, które chcemy reklamować poprzez kampanię produktową Google Ads. Gromadzi ona dane dotyczące cen, warunków dostawy i innych istotnych dla konsumentów informacji. Innymi słowy, pomaga ona w promowaniu produktów, zwiększaniu widoczności i docieraniu do nowych odbiorców.

Jakie daje korzyści?

Kampanie produktowe prowadzi się najczęściej poprzez CSS Google Shopping, który jest gotowym narzędziem pozwalającym na szybkie i sprawne zarządzanie produktami. To rozwiązanie ma jednak jedną zasadniczą wadę. Korzystanie z bazowej platformy CSS Google Shopping wiąże się z dodatkową prowizją naliczaną przez Google. To właśnie z tego powodu zewnętrzna platforma CSS jest tak atrakcyjną opcją. Nie tylko zapewnia większą elastyczność w prowadzonych działaniach, ale pozwala ominąć dodatkowe opłaty i ograniczyć koszta za kliknięcie nawet o 20%.

Wprowadzenie naszej platformy daje także nowe opcje w prowadzeniu działań reklamowych. Chcąc rozwijać kampanię i maksymalizować sprzedaż, musimy zwiększać jej budżet. To rodzi pewien problem związany z działaniem algorytmu Google, który za cel obiera wydanie dostępnych środków. Aby to założenie spełnić, zwiększa on stawki za kliknięcie, tym samym pogarszając stosunek kosztu do generowanej wartości sprzedaży. W takim przypadku nieoceniona jest właśnie dodatkowa platforma. Pozwala ona na rozłożenie budżetu pomiędzy dwa CSS’y i zmniejsza negatywne skutki zwiększenia budżetu. Dzięki niej stawki CPC nie zostają zwiększone w tak dużym stopniu, a rentowność działań pozostaje na lepszym poziomie.

Ponadto kampanie prowadzone na różnych platformach CSS są całkowicie niezależne od siebie. Oznacza to, że prowadząc dwie identyczne kampanie, na dwóch różnych platformach, nie doprowadzimy do kanibalizacji między nimi. Innymi słowy, reklamy te nie będą ze sobą konkurować i tym samym marnować budżet, który może zostać wykorzystany dużo efektywniej. Daje to szersze możliwości testowania alternatywnych rozwiązań, przejrzyste testy A/B  i zwiększania skuteczności prowadzonych działań.

Kolejną istotną zaletą dodatkowej platformy jest możliwość podwójnego promowania tej samej oferty. Dzięki temu produkt może być pokazany dwukrotnie, zwiększając tym sposobem szansę na jego sprzedaż. Poza tym dodatkowe konto merchant center może okazać się przydatne w wypadku wystąpienia różnego rodzaju problemów technicznych. Dlatego też platforma stanowi pewną formę zabezpieczenia, która zapewni ciągłość prowadzonych działań reklamowych. Dodatkowo umożliwia ona realizowanie ich na oddzielnych kontach Google Ads. Dzięki temu działania dla jednego sklepu mogłyby być wykonywane przez dwa niezależne podmioty, bez zagrożenia wystąpienia problemów w kampaniach.