Psycholog w jednym z większych miast południowej Polski, zajmujący się psychoterapią par, dzieci, młodzieży i rodzin. Klient prowadzi również mediacje oraz warsztaty dla studentów.
Spora konkurencja w największych miastach sprawia, że głownie polecani specjaliści przyciągają klientów.
W danej sytuacji nie ma możliwości wyświetlania się osobom zainteresowanym tematem psychologa – przez zasady Googla, który chroni naszą prywatność w tym aspekcie.
Zwiększenie liczby zapisów na konsultacje psychologiczne, skierowane do osób poszukujących profesjonalnej pomocy. Optymalizacja kampanii pod kątem kosztu pozyskania klienta oraz maksymalizacja konwersji poprzez precyzyjne targetowanie i dopasowane komunikaty reklamowe
miesiąc marzec:
Konwersje = 803
Koszt = 2229 zł
Średnie CPC = 1,16 zł
Początkowo działania opierały się na słowach kluczowych z długim ogonem, które stopniowo przyniosły odpowiedni wzrost. W późniejszym etapie, po sporej optymalizacji kampanii (wykluczające słowa kluczowe oraz dostosowanie CPC) było miejsce na bardziej ogólne frazy zasięgowe.
ruch na stronie ze wszystkich kanałów
Na wykresie widać, że dodanie słów kluczowych które nastąpiło na przełomie lutego/marca 2022 roku, diametralnie zwiększyło liczbę użytkowników. Wydzielenie kampanii i osobne nakierowanie budżetów oraz podział na frazy zasięgowe i szczegółowe, zwiększyło zasięgi przy tym samym koszcie.
Nasi specjaliści pomogą Ci zwiększyć zasięg, sprzedaż i zaangażowanie. Skontaktuj się z nami już teraz!