CASE STUDY

PSYCHOLOG

Psycholog w jednym z większych miast południowej Polski, zajmujący się psychoterapią par, dzieci, młodzieży i rodzin. Klient prowadzi również mediacje oraz warsztaty dla studentów.

01.

O branży

Spora konkurencja w największych miastach sprawia, że głownie polecani specjaliści przyciągają klientów.

02.

Problem

W danej sytuacji nie ma możliwości wyświetlania się osobom zainteresowanym tematem psychologa – przez zasady Googla, który chroni naszą prywatność w tym aspekcie.

03.

Nasz cel

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

04.

Wyniki

miesiąc marzec:
Konwersje = 803
Koszt = 2229 zł
Średnie CPC = 1,16 zł

Budżet – 2000 zł / miesiąc
Cel – zwiększenie ruchu na stronie o 30%

Wyniki

Początkowo działania opierały się na słowach kluczowych z długim ogonem, które stopniowo przyniosły odpowiedni wzrost. W późniejszym etapie, po sporej optymalizacji kampanii (wykluczające słowa kluczowe oraz dostosowanie CPC) było miejsce na bardziej ogólne frazy zasięgowe.

ruch na stronie ze wszystkich kanałów

Na wykresie widać, że dodanie słów kluczowych które nastąpiło na przełomie lutego/marca 2022 roku, diametralnie zwiększyło liczbę użytkowników. Wydzielenie kampanii i osobne nakierowanie budżetów oraz podział na frazy zasięgowe i szczegółowe, zwiększyło zasięgi przy tym samym koszcie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami! Nasz zespół jest gotowy odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania, rozwiać wątpliwości i zaproponować indywidualne rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb.