fbpx
14 lipca 2021

Pozycjonowanie to nie jest to samo co Google Ads


Marketing internetowy to pozycjonowanie i Google Ads, jednak nie są to tożsame pojęcia. Inwestując w SEO/SEM oraz w Google Ads, decydujesz się na dwie zupełnie odrębne usługi.
Ich różnice to:

  • pozycjonowanie (SEO i SEM) to zbiór działań, których celem jest uzyskanie wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w Google, czasem w innych przeglądarkach. Oznacza to, że witryna ma pozycję która wynika z optymalizacji witryny, a nie z dokonania płatności. Na efekty trzeba poczekać 3-12 miesięcy od rozpoczęcia działań.
  • Google Ads to system reklamowy, w którym witryna pojawi się tylko wówczas, jeśli zostanie zadeklarowana płatność za reklamę. Można samemu wybrać sposób rozliczenia. W przypadku Google Ads widoczność następuje niemal natychmiast, chociaż pierwsze efekty pojawiają się zazwyczaj po około 1-2 miesiącach.

Formularz kontaktowy