fbpx
10 listopada 2021

Rebranding marki


To wielopoziomowa zmiana istniejącej już marki, która może obejmować zmiany wizualne oraz organizacyjne. Podczas rebrandingu wykonuje się wiele angażujących zmian, jednak mogą one przynieść wiele korzyści istniejącej firmie. Często zmiana jest konieczna, gdyż czasy i trendy się zmieniają, a firma, która chce, uchodzić za nowoczesną musi nadążyć za tymi zmianami. Przed przystąpieniem do zmian, można zadać sobie kilka pytań:

  • Jaka jest przyczyna zmian?
  • W jakim celu są wprowadzane zmiany?
  • Co konkretnie chcemy zmienić?
  • Co chcemy osiągnąć po wprowadzeniu zmian?

Rebranding należy ogłosić wśród pracowników, a następnie warto umieścić informacje na stronie lub w mediach społecznościowych, aby klienci nie czuli się zagubieni. Można ogłaszać wprowadzane zmiany w trakcie, a na koniec warto ogłosić, podsumowanie co zostało zmienione, zwłaszcza jeśli chodzi o szatę graficzną sklepu lub logo.

Formularz kontaktowy