fbpx
10 listopada 2021

Rebranding marki


To wielopoziomowa zmiana istniejącej już marki, która może obejmować zmiany wizualne oraz organizacyjne. Podczas rebrandingu wykonuje się wiele angażujących zmian, jednak mogą one przynieść wiele korzyści istniejącej firmie. Często zmiana jest konieczna, gdyż czasy i trendy się zmieniają, a firma, która chce, uchodzić za nowoczesną musi nadążyć za tymi zmianami. Przed przystąpieniem do zmian, można zadać sobie kilka pytań:

  • Jaka jest przyczyna zmian?
  • W jakim celu są wprowadzane zmiany?
  • Co konkretnie chcemy zmienić?
  • Co chcemy osiągnąć po wprowadzeniu zmian?

Rebranding należy ogłosić wśród pracowników, a następnie warto umieścić informacje na stronie lub w mediach społecznościowych, aby klienci nie czuli się zagubieni. Można ogłaszać wprowadzane zmiany w trakcie, a na koniec warto ogłosić, podsumowanie co zostało zmienione, zwłaszcza jeśli chodzi o szatę graficzną sklepu lub logo.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings