fbpx
6 września 2019

Wydatki na reklamę


Te dane przynosi najnowsze zestawienie z badania dotyczącego wydatków na reklamę online AdEx (wykonywanego przez IAB Polska we współpracy z PwC). W pierwszym kwartale 2019 roku w e-marketing zainwestowano 1,1 mld zł, co sprawiło, że jej wartość wzrosła aż o 9 procent w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku. Z dodatkowych analiz Starcom wynika także, że wydatki reklamodawców na Internet przerosły nakłady na telewizję w analogicznym okresie!

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings