fbpx
9 czerwca 2021

Zmiany w algorytmie Google


Google zapowiedziało, że nowe zmiany zostaną wprowadzone w sierpniu. Tym razem Google bierze pod uwagę user experience, czyli doświadczenia użytkowników.

W skład czynników branych pod większą uwagę będą:

  • Core Web Vitals – odpowiadający za poziom jakości strony,
  • Cumulative Layout Shift – odpowiadający za przesunięcie układu strony,
  • Largest Contentful Paint – odpowiadający za czas potrzebny na załadowanie największego elementu strony,
  • First Input Delay – odpowiadający za szybkość interakcji użytkownika.

Strony internetowe, które nie będą spełniać określonych wymagań, zaczną spać w wynikach wyszukiwania. Nowe wytyczne dotyczą wszystkich stron, jednak głównie wpłyną na branżę e-commerce. Wprowadzenie zmian na stronę pozytywnie wpłynie nie tylko na wyniki wyszukiwania, lecz również na odbiór strony www przez użytkowników.

Formularz kontaktowy