fbpx
20 stycznia 2022

Czy warto prowadzić firmowy kanał na YouTube?


Użytkownicy spędzają sporo czasu na przeglądaniu filmów na YouTube, dlatego video marketing ma znakomity potencjał w przypadku wielu firm. Kampanie oparte o marketing video mogą realizować różne cele:

  • promocyjne
  • viralowe
  • informacyjne
  • edukacyjne

Materiały video można przekazać w postaci vlogów, webinarów, animacji, filmów, a nawet pokazów zdjęć. Najchętniej używaną przez użytkowników i marketerów platformą stał się YouTube. Posiada ponad 2 miliardy użytkowników i stale ta liczba rośnie. Dzięki platformie YouTube możemy dotrzeć do różnych grup odbiorców, a materiały video mogą wyświetlać się określonej grupie odbiorców, dzięki dopasowaniu. Plusami prowadzenia kanału na YT są:

  • rozpoznawalność marki
  • zwiększona sprzedaż
  • budowanie społeczności

Kanał na YouTube nie musi być bardzo rozbudowany, ale istotne jest, aby oferował ciekawe i przydatne treści dla użytkowników.

Formularz kontaktowy

    Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

    Close Popup
    Privacy Settings saved!
    Ustawienia Prywatności

    Kiedy odwiedzasz dowolną witrynę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w formie plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

    Te pliki cookies są niezbędne do działania witryny i nie można ich wyłączyć na naszej stronie.

    Techniczne
    Niezbędne dane do prawidłowego funkcjonowania strony.
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Odrzucam wszystkie usługi
    ZAPISZ
    Akceptuję wszystkie usługi
    Open Privacy settings