Recykling treści to inaczej wykorzystanie istniejących treści oraz ich aktualizacja, dodanie aktualnych danych lub nowych informacji. Aktualizuj treści, bo Google nie tylko lubi nowe materiały, ale również odświeżone.
Co sprawdzić:
- Aktualne dane, badania
- Działanie linków wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Wygląd, czy wpis wygląda przejrzyście
- Sprawdź słowa kluczowe
Co możesz zmienić:
- Dodanie grafik
- Dodanie cytatów
- Dodanie nowych badań
- Dodanie filmów na YouTube
Można też połączyć różne media i dać zapowiedź na Facebooku oraz link do artykułu napisanego jakiś czas temu. Jeśli kogoś temat zaciekawi to kliknie w link, aby dowiedzieć się więcej, a jeśli nie to poskrolluje dalej. Na koniec koniecznie zweryfikuj odświeżony artykuł w Google Analytics i sprawdź jak wyglądają jego obecne wyniki, a w razie potrzeby wprowadź nowe poprawki i zmiany.