Marketing

Recykling treści

Recykling treści to inaczej wykorzystanie istniejących treści oraz ich aktualizacja, dodanie aktualnych danych lub nowych informacji. Aktualizuj treści, bo Google nie tylko lubi nowe materiały, ale również odświeżone.

Co sprawdzić:

  • Aktualne dane, badania
  • Działanie linków wewnętrznych oraz zewnętrznych
  • Wygląd, czy wpis wygląda przejrzyście
  • Sprawdź słowa kluczowe

Co możesz zmienić:

  • Dodanie grafik
  • Dodanie cytatów
  • Dodanie nowych badań
  • Dodanie filmów na YouTube

Można też połączyć różne media i dać zapowiedź na Facebooku oraz link do artykułu napisanego jakiś czas temu. Jeśli kogoś temat zaciekawi to kliknie w link, aby dowiedzieć się więcej, a jeśli nie to poskrolluje dalej. Na koniec koniecznie zweryfikuj odświeżony artykuł w Google Analytics i sprawdź jak wyglądają jego obecne wyniki, a w razie potrzeby wprowadź nowe poprawki i zmiany.