Marketing

Garść informacji o AdWords (Ads)

W 2018 roku Google AdWords zmieniło się w Google Ads, a co za tym idzie, pojawiły się nowe funkcjonalności i możliwości. Zazwyczaj przeciętny użytkownik nie odróżnia linku sponsorowanego od naturalnego wyniku wyszukiwania. Klika w to, co pojawi się jako pierwsze i odpowiada na zadane pytanie przeglądarce. Linki sponsorowane są w różnych cenach od 0,05 do nawet 25 zł. za kliknięcie. Ceny różnią się w zależności od branży, sezonu, ilości konkurencji. Dzięki linkom sponsorowanym można pozyskać, znaczną sprzedaż danej usługi lub towaru docierając do dużej liczby odbiorców. Kampanie prowadzone przez partnera Google, czyli certyfikowaną agencję są tańsze, gdyż wiedza oraz umiejętności pozwalają na poprawne ustawienie kampanii. Firma Semtop posiada certyfikat od lat: kliknij tu. Linki sponsorowane to dobra inwestycja pozwalająca na rozwój danej działalności.